Hennessy tattoo

 

Легендарний коньячний дім Hennessy – один із найуспішніших luxury-брендів у світі, заснований 1765 року Ричардом Хеннессі. З метою омолодити бренд у 2016 року було випущено лімітовану серію Hennessy very special з унікальною етикеткою, розробленою найбільш титулованим у світі тату-майстром Скоттом Кемпбеллом.

Мета: омолодити бренд, залучити молоду, успішну, проактивну аудиторію.

Ідея: неможливо зустріти двох однакових особистостей, як і не знайти двох однакових татуювань. Життя людей говорять самі за себе, але найбільше за них говорять їхні тату.

Реалізація: Havas Media Ukraine брав участь у реалізації проекту Hennessy Tattoo (BeVerySpecial.com.ua), в якому 15 відомих українців з незвичним підходом до життя розповіли історії про те, що спонукало їх зробити татуювання та як вони люблять споживати Hennessy.

Результати: понад 1 900 000 переглядів, більш як 2500 лайків на сторінках героїв.

15 героїв, 15 історій, 15 коктейлів. Медійну підтримку проекту ми забезпечили в місцях концентрації молодої цільової аудиторії: у соціальних мережах, на YouTube і на спеціалізованих luxury- й lifestyle-ресурсах.