Hennessy Time Barrel

 

У 2017 легендарний коньячний дім Hennessy, один із найуспішніших luxury-брендів у світі, відсвяткував 250-річчя та з нагоди ювілею запропонував шанувальникам бренда відправити послання в майбутнє.

Мета: омолодити бренд, залучити молоду, успішну, проактивну аудиторію.

Ідея: з 1765 року Hennessy змінюється на краще для майбутніх поколінь.

Реалізація: Havas Media Ukraine брав участь у проекті Hennessy Time Barrel, в якому кожен повнолітній українець міг звернутися в майбутнє через онлайн-платформу «Капсула часу».

Щоб створити та зміцнити емоцію «Hennessy творить майбутнє», було запрошено 10 українських лідерів думок, які в інтерв’ю та відео звернулися до наступних генерацій, а також визначили й нагородили призами від Hennessy 10 учасників проекту, авторів найкращих послань.

Промо проекту ми зробили на популярних серед проактивної молодої аудиторії медіа: у соціальних мережах, на YouTube, на luxury- та lifestyle-ресурсах.

У результаті: охоплення 1 660 000 цільової аудиторії, 22 000 переглядів на сайті й 1400 лайків у Facebook.