Les Gourmandises de Nina&Luna

 

У 2017 всесвітньо відомий бренд Nina Ricci (PUIG) випустив лімітовану лінійку парфумів Les Gourmandises de Nina et Luna. Для промо новинок на українському ринку бренд залучив українське гастрономічне ательє Creme de la Creme.

Мета: зацікавити, захопити новими ароматами мілленіалів.

Ідея: життя «смачне»! Що може бути прекрасніше за справжню дівчачу дружбу, спільну справу, відпочинок і парфуми Les Gourmandises de Nina et Luna?

Реалізація: команда Havas Media Ukraine створила відеоролик для офіційної сторінки Nina Ricci Parfums. У сюжеті – найкращі подруги-кондитери, власниці ательє Creme de la Creme, випікали трендові капкейки, дуже схожі на флакончик парфумів з лімітованої колекції.

Посів відео в соціальних мережах Instagram і Facebook на сторінках Nina Ricci Parfums і Brocard разом з одночасним проведенням конкурсу серед підписників з можливістю виграти легкі, ніжні, нові аромати забезпечив понад 200 000 переглядів в Instagram на сторінці бренду й охоплення більш як 20 000 цільової аудиторії на сторінках Havas Media Ukraine і Brocard у Facebook.