29.02.2024

Ольга Соловйова

Head of Strategic Havas Media Ukraine

Методика маркетингових досліджень 2023: чому велика вибірка – не головне

Проект мав на меті зібрати дані про поточну діяльність на цифровому ринку за третій квартал 2023 року. Дайджест містить нестандартні кейси, згруповані в блоки для зручності сприйняття: приклади партнерських розміщень, спецпроектів, ситуаційного маркетингу.

Havas Media Ukraine, RAZOM GROUP та IAB Ukraine презентували дайджест Digital Cases 2023

Проект мав на меті зібрати дані про поточну діяльність на цифровому ринку за третій квартал 2023 року. Дайджест містить нестандартні кейси, згруповані в блоки для зручності сприйняття: приклади партнерських розміщень, спецпроектів, ситуаційного маркетингу.

Детальніше про ключові тренди та найяскравіші приклади читайте в матеріалі за посиланням:

https://havas.com.ua/presentation.pdf